2012. február 10., péntek

Gale Model 4 Angol, Vifa magas, bikábelezhető - Jelenlegi ára: 12 885 Ft

Gale Model 4 Angol gyártmányú hangfalpár 
VIFA magassal, bikábelezhető, homokkal tölthető, hangfal tüskének van helye a talpán. A mély-közepet nem sikerült beazonosítani, nincs rajtuk jelzés.
Esztétkai hibái vannak: Az egyik hangfal leesett, a teteje kicsit betört, így vettem, asztalossal megcsináltattam, de így is látszik 8ld: képek. Karcok, leverődések látszanak rajta. A takarószövet és keret csak az egyiken van meg. Az egyik mély-közepe kicsit benyomódott. A belső kábelezését kicseréltem erősebbre. A mély-közepek valaki valószínűleg lefestette, én már így vettem. Ezektől függetlenül nem néz ki rosszul így sem. Az ár ennek figyelembevételével lett kialakítva. A magasak, a hangváltó megéri az árát szinte.
Miért eladó? Amikor megvettem, azt gondoltam, hogy ez örök darab lesz nálam. De mindíg másikat szeretnék kipróbálni : -) Azóta vettem egy Triangle hangfalat, most egy KEF hangfalat néztem ki. Családi megállapodás, hogy úgy vehetek újat, ha helyette eladok : -( A páromnak tetszik a Gale, a KEF ára nem tetszik : -(
Frequency response: 38Hz-22kHz
Sensitivity: 88dB
Impedance: 8 Ohms
Power handling: 120 Watts
Vifa magas:
http: //meniscusaudio. com/vifa-d19td05-p-877. html
Vifa D19TD05-08 3/4 "lágy polimer dóm magassugárzó.
94mm átmérőjű peremes (3, 7 "), három furattal
ferrofluid hűtésű
népszerű sok vintage hangszóró rendszer
8 ohmos 
89 dB érzékenység (1W/1m) 
1700Hz rezonancia frekvenciája 
68mm átmérőjű lyuk mérete (2, 7 ")



Jelenlegi ára: 12 885 Ft

Az aukció vége: 2012-02-09 17:03
. Gale Model 4 Angol, Vifa magas, bikábelezhető - Jelenlegi ára: 12 885 Ft