2012. február 2., csütörtök

98-as kislány ruhacsomag 2 - Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Használt, de még használható ruhák vannak a csomagban.
Azért a hibás, sérült, foltos kategóriába soroltam, mert mosható foltok, 1-2 öltés előfordulhat, hiszen ilyen korban már elég aktívak, nem szeretnék zsákbamacskát árulni.
A csomag tartalma:
1 lila-rózsaszín eperkés pizsama, a matrica már megkopott és 1-2 kisebb foltot is találtam.
1 terepszínű lepkés kendő- hibátlan
1 barna kordnadrág, nem találtam hibát rajta
1 világoskék kordnadrág, zsebénél flitterek, térdénél kicsi, és szerintem mosható folt.
1 rózsaszín felül kord ruha, amit mi hosszú ujjú pólóval, harisnyával hordtunk -hibátlan.
1 rózsaszín póló, amin, mintha mellényke lenne
1 fehér póló, foltos, ezt inkább otthonra
1 ciklámen hosszú ujjú póló, nem találtam hibát
1 Baby Club kötött pulóver, ezen sem találtam hibát.
A hibákat megpróbáltam feltüntetni. Kislányom most 4 éves, így 3-3. 5 éves kislányokra ajánlom.


Jelenlegi ára: 2 000 Ft

Az aukció vége: 2012-02-10 14:10
. 98-as kislány ruhacsomag 2 - Jelenlegi ára: 2 000 Ft