2011. augusztus 26., péntek

Car Audio rendszer (erősítő, hangszóró, rádió, mélynyomó ...)

Car Audio rendszer (erősítő, hangszóró, rádió, mélynyomó ...):
Eladott egy all-inclusive csomag szempontjából Car-Hifi

1x Audio System F4-560 4-csatornás erősítő
1x Audio System F2-190 2 csatornás erősítő
1x Audio System Radion 16,5 cm koaxiális közép-és magassugárzó
1x JL audio mélynyomó 20cm
1x Alpine CDA-9884 rádió (beleértve az iPod és USB-kábel)
1x Alpine PXA-100H hangprocesszor

Ezek mind tisztességes termék jó minőségű és megbízható.
Nem olcsó szar.
Bárki, aki ismeri egy kicsit, hogy mi van

A mélynyomó én építettem magamnak, természetesen először kiszámítja a méretét. (Lehet venni természetesen anélkül)

Feküdtem még az erősítő megfelelő plexi dokumentumokat. Így az erősítő nem közvetlenül a úgy érezte, az autóban, és így jobb a hő eloszlik.
Ár: 700 EUR VB